OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice

Telefonen er åben mandag - fredag fra 10.00 - 19.00


Bemærk, at vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Se herunder hvornår du normalt hurtigst kan komme igennem til vores kundeservice.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Forespørgsel til din ordre: mandag - fredag fra klokken 10.00 - 16.00

Forespørgsel til på en ny vare du har set i shoppen: mandag - fredag fra klokken 10.00 - 19.00

Åbningstider til vores showrooms, finder du nede i bunden af hjemmesiden.

Hos Kombivognsgiganten er leveringen gratis, bor du i lejlighed, bærer vi også din købte varer helt op til dig. 

Vores biler kommer altid med en chauffør samt en hjælper, så du skal blot åbne døren når chaufføren kommer.

Vi hæver først pengene hos dig når din vare er kommet på lager og er klar til levering.

Her tilføjer vi alle special tilbud som ofte kun er gældene i en kort periode

Har du fundet en vare du gerne vil se lidt nærmere på, er du velkommen til at kigge forbi et af vores showrooms.

For at du ikke kører forgæves, kan du inde på varen se om og hvor vi har den udstillet, dette står beskrevet med et grønt flueben, eller et rødt kryds hvis varen ikke kan ses i et showroom

Showroom Haslev

haslev.jpg

Kig forbi vores showroom i Haslev og se de smarte sofaer, sovesofaer, kontinentalsenge og vægsenge.

Du finder os her:
Islandsgade 26
4690 Haslev

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 08.00 - 19.00
Lørdag og søndag: 10.00 - 17.00

 

Showroom Aarhus 

showroom_kombi3.png

Kig forbi vores showroom i Aarhus og se vores smarte kombivogne 

Du finder os her:

Holmstrupgårdsvej 246
8210 Aarhus V.

Åbningstider:
Mandag - Fredag: 10.00 - 17.00
Lørdag: 10.00 - 15.00

Levering af Sofa:
Du skal regne med en leveringstid fra 10 dage til 30 dage, dette kommer an på hvilken kombivogn du ønsker at bestille. det er især Coletto kombivognen som har en lidt længere leveringstid, ring gerne til os for at høre omkring leveringstiden på den kombivogn du er interesseret i.

Vores butikker er kun Showrooms, og derfor kan du desværre ikke selv afhente din vare hos os.

I nogle tilfælde kan din ordrebekræftelse ende i dit spamfilter, tjek venligst om dette er tilfældet.

Hvis ikke, så tjek din konto hos os, måske har du kommet til at skrive din emailadresse forkert, hvis ikke så kontakt venligst vores kundeservice med dit telefonnummer navn og adresse, så vil vi eftersende en ny ordrebekræftelse på din mail.

Skulle du være så uheldig at få en reklamation på din leverede vare, så bedes du udfylde vores en reklamations       formular, du finder reklamations formularen nederst på hjemmesiden.

Når du udfylder en reklamations formular, er det vigtigt at du tager nogle gode billeder som beskriver fejlen eller skaden.

Du bliver herefter kontaktet af vores reklamations afdeling, som i fællesskab med dig sørger for at få fejlen udbedret hurtigst muligt.

Kræver reklamationen at vi skal afhente din vogn for at få fejlen udbedret, stiller vi en gratis lånevogn til rådighed i hele reklamationsperioden